LPG
HLEDAT
ONLINE
Právě připojeni - host: 1FLASHLUBE |
![]() |
![]() |
![]() |
Napsal uživatel František Plechač |
Sobota, 25 Červen 2011 20:48 |
FLASHLUBEOchrana ventilů a jejich sedel při provozu na LPG
Nepřítomnost jakýchkoli chránících přísad (aditiv) u plynu plus vyšší teplota spalování mohou vést k vážnému opotřebení ventilových sedel, zadírání dříků ventilů. Motory konstruované a stavěné pro provoz na bezolovnatý benzín jsou poměrně často postihovány problémy s ventily, jezdí-li na plyn. Nízké provozní náklady mohou být brzy navýšeny drahou opravou hlavy válců (ventilová sedla a ventily samotné). Celý jev je o to nebezpečnější, že se závada neprojeví bezprostředně po přestavbě na LPG, ale až po delším provozování auta na LPG. Zpravidla se jedná o několik desítek tisíc km. Proto nyní mnohé z profesionálních dílen montujících plynová zařízení zahrnují do přestavby i instalaci systému Flashlube Valve Saver (ochrana ventilů mazivem Flashlube Valve Saver). Mazivo Flashlube Valve Saver není běžné mazivo. Obsahuje složky nahrazující olovo, které poskytují kvalitní ochranu horkým, suchým ventilům, ventilovým sedlům a dříkům ventilů. 1litr vysoce koncentrovaného maziva Flashlube Valve Saver zajistí ošetření provozu motoru během cca 10 000 - 15 000 km což obnáší naprosto zanedbatelný náklad. Plyn LPG se spaluje při vyšší teplotě něž benzín a nedodává žádné mazivo ventilům, ventilovým sedlům a dříkům ventilů. Zařízení Flashlube bylo vyvinuto, aby do palivové směsi dodávalo kvalitní mazivo Flashlube Valve Saver. Tento patentovaný a vědeckou cenou oceněný australský vynález je nedostižný v ceně a kvalitě, jednoduchý pro instalaci, plně automatický a nevyžadující údržbu. Jeho kompaktní jednotka byla vyvinuta pro všechny typy vozů a vyhovuje všem typům karburátorů i všem systémům vstřikování paliva.
Vakuově řízený tok maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelný díky přesnému jehlovému mosaznému ventilu, který je pro snadnou kontrolu umístěn ve skleněné trubici. Po rozprášení v proudu palivové směsi se mazivo Flashlube Valve Saver vypaří, kompletně vyčistí prostor válce a poskytne kvalitní ochranu všem pohyblivým částem. PRINCIP FUNKCE SYTÉMU FLASHLUBEBěžící motor vytváří ve sběrném sacím potrubí podtlak. Prostřednictvím hadičky přivádějíci mazivo je podtlak vytvářen i ve skleněné kontrolní trubici mazací jednotky. Tok válcového maziva do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí regulátoru průtoku maziva. Jako pomůcku doporučujeme použít 1 litr Flashlube valve Saver na každých 800 litrů paliva. Množství průtoku maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelné regulátorem průtoku.
Pohyb regulátorem proti směru hodinových ručiček průtok maziva zvýší. Nastavení mazivové jednotky spočívá v seřízení rychlosti odkapávání mazací kapaliny při ohřátém motoru běžícím na volnoběh a to od 8 do 10 kapek za minutu pro slabší motory( do 80kW) a nad 15 kapek za minutu pro silnějsí motory. Teplota a měnící se podtlak v sání motoru mohou průtok ovlivnit. Jakmile se motor zastaví, podtlak ve skleněné kontrolní trubici může nasát malé množství maziva Flashlube Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se obávat, jestliže použijete více maziva Flashlube valve Saver pro první natankování po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany, zjistíte spotřebu a provedete korekci v nastavení. Důvody proč použít systém FLASHLUBE
Vzhledem k velmi nízké ceně rovnající se v dnešní době jedné plné nádrži benzínu a vysoké míře efektivity účinku tohoto přípravku doporučujeme aplikaci tohoto systému všech vozidel přestavěných na pohon LPG. V obchodně-technické strategii naší společnosti v oblasti přestaveb vozidel na pohon LPG doporučujeme používat přídavné aditivum při jízdě na LPG do všech upravovaných vozidel. Již dnes však existuje celá řada vozidel která přestavujeme na pohon LPG výhradně s použitím systému ochrany ventilů a ventilových sedel na LPG. Jedná se o vozidla která bez ochrany ventilových sedel mají velmi brzo (po ujetí 10-20tis.km) vážné problémy přinejmenším se "zaklepanými" ventily které jsou bez předepsaných vůlí několikanásobně dříve, než v intervalu který předepisuje výrobce vozidla pro jejich seřízení. Delším provozováním vozidla v takovémto stavu způsobí poškození většinou výfukových ventilů ale často i ventilových sedel. Jedná se především o motory s nastavením ventilových vůlí broušenými podložkami, ale jsou mezi nimi i motory s tzv. hydrostavy - vymezení ventilových vůlí tlakem oleje. Některá vozidla u kterých je v praxi vyzkoušena nutnost aplikace FLASHLUBE:
|
Aktualizováno Pondělí, 01 Září 2014 21:07 |